Saturday, February 04, 2006

ude feb nie..

bulan pebuari..byk nyang ulang taon neh..napa aye jadi betawi bgt yak..hahaha emank aye betawi bank! enyak-babe gw asli betawi hehehe ;P
wakss..ade enyak yuli ulteh..(bukan enyak asli gw ntu..enyak2an gw di melben gitchu de)..trus ade none wile ulteh..none mithe juge..nah nyang palink pentink neh, ade gw nyang palink bontot ulteh jugee..si clinton calon presiden kite..huehuehue :P oiye atu lage bank! abank kite nyang palink gantenk ntu tuh..abank rangge alies nicholas saputre juge ulteh tuh..ya ileehhh..kurang kerjaan bgt yak aye! abis tanggal ulteh-nye mas rangge same persis ame abank cilik kite clinton! makanye aye jadi inget terus d, berhubunk dulu aye sempet ngepens berat ame abank rangge..nyang maen pelem AADC ntu..ah ude ah basi bgt nih aye..

org2 nyang ultah pas pebuari ntu..
  • willa - 7 feb
  • Mitha - 8 feb
  • Mami Yuli - 17 feb
  • Clinton - 24 feb barengan ame abank rangge ye :P

duh pale aye dah mao bobrok ni bank..masalahnye assignment aye kage ade abisnye..aduuu aye pengen cepet berpise ame mister e'sainmen neh....gimane caranye ye bank..au ah bank, aye dah pusink bgt nie..assignment aye masi ada 6 lage! oh abank guy sebastian..aye cinte bangget deh ame abank..tuh kan aye dah mulei gile, koq tibe-tibe bise nyasar ke suami aye..hehehe..

oiye aye juge ga abis pikir nih bank, masa ncing emily williams keluarin single-nye bulan april..ya elah bank..lame bgt ntuu..aye ude kage sabar ni bank mau dengerin ncing emily nyanyi "amm evri women, its ol in mii..enitink yu won dan beibe, ail du it netrule.." jangen edan ye bank denger aye bersenandung :P..ntu bahase inggris dalem bahase betawi..ah bise aje ni aye..ah mude-mudehen ntu cume gosip de..tapi kayanye bakal beneran juge deh bulen april..ncing emily, aye bakalan sabar d nungguin singgel ncing kalo beneran kluar bulen april... :( bis mo gimane lage..aye ude ngepens berat nie ame ncing! hahaha :D

ya ude de bank! aye cabutz dulu bank..kayanye kalo aye terusin lage, org2 yg baca bakelan bise eneg n pusink bank..abis ga biase2nye nie betawi aye lancar gini..mungkin gare2 otak aye yg sekarang lage butek kali ye bank alias gile gitu de bank..nyok ahh ^___^

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

alo gis, bhs betawi lo bole jg nih ;-)

Saturday, February 04, 2006  
Anonymous Anonymous said...

ui ui ikutan abang none jakarte aje lo! kpn plg sih lo?

Saturday, February 04, 2006  
Anonymous Anonymous said...

emily williams siapa sih gis?

Saturday, February 04, 2006  
Blogger a-w-e-s-o-m-e said...

takeshi --> gw plgnya kpn2..hahaha :P

anony --> emily williams ntu mpok aye..hehe :P

Sunday, February 05, 2006  
Anonymous Anonymous said...

hehe thank u ya nama saya sudah dipublish kan di blog ente...kan chance dapet kado waktu ultah gua sapa tau tambah gede juga.hheh luamyan...aueuhauahua

Sunday, February 05, 2006  
Anonymous Anonymous said...

oohh, ternyata si Ahmad Albar suami lo toh Gis?!!

Wednesday, February 08, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Drpd tar gw d tabox bawa2 nama Ahmad Albar, mnding gw gw minta maap dlu dach.. ^^V

Wednesday, February 08, 2006  
Blogger a-w-e-s-o-m-e said...

ahh shera edan...gisela awesome..jum'at gw tunggu loe di dpn laguna QV!!

Wednesday, February 08, 2006  

Post a Comment

<< Home